Iata de ce miza acestei carti, fiind imensa, este totodata limitata.
Ea nu se ocupa decat de ceea ce se arata fara sa ascunda altceva decat
pe sine insusi. In acest sens Fiinta si timp este o carte fara
mister.
Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la
librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
(Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)
Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității,
în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00,
deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.
Fiinta si timp este una dintre cele mai ambitioase carti ale
filozofiei, ea nefiind egalata – prin efortul ei de a intelege si de a
explica „totul“ – decat de Critica ratiunii pure a lui Kant si de Fenomenologia spiritului a lui Hegel. Miza acestei carti este totodata imensa si limitata.
Este imensa pentru ca isi propune sa talmaceasca unitar fiinta a tot
ceea ce suntem (si aceasta inseamna deopotriva a tot ceea ce ne
inconjoara) fara sa stim ca asta suntem. Fiecare pagina a acestei carti
reprezinta un formidabil efort de intelegere a subintelesului. Ceea ce
face Heidegger aici este o investigatie in caracterul misterios al
banalului si familiarului accesibil, si nu in cel inaccesibil al unui
exotic „dincolo“ prezumat.
Iata de ce miza acestei carti, fiind imensa, este totodata limitata.
Ea nu se ocupa decat de ceea ce se arata fara sa ascunda altceva decat
pe sine insusi. In acest sens Fiinta si timp este o carte fara
mister. Ceea ce se arata prin sine insusi („fenomenul“) nu ascunde „in
spatele“ sau nimic, nici „lucrul in sine“, nici infinitul spiritului
absolut. „In spatele“ fenomenului nu este decat partea ascunsa a
propriei sale manifestari. Iar cand fenomenul acesta suntem noi insine,
tot ce putem spera este sa ajungem, scotand-o din propria ei ascundere,
la fiinta „aruncarii“ noastre in lume, la fiinta convietuirii noastre
„aici“ sau la fiinta propriului nostru sine. Restul – adica enigma „de
unde“–lui si „incotro“–ului nostru – este fenomenologic inabordabil si,
ca atare, trebuie sa ramana cu adevarat invaluit in tacere.