Adevăr Divin
divin.ro
▷ Dezvoltare personală ▷ General

Influență, persuasiune, motivare

Noi tehnici. Cum să-ți seduci interlocutorii, cum să transmiți o idee, cum să-ți mobilizezi echipa

Autor:
Editura:
Editura: Humanitas
De câte ori nu ne-am dorit, acasă ori la serviciu, să îi putem convinge pe cei din jur, să-i motivăm, să-i determinăm să ia decizii în favoarea noastră?
Influență, persuasiune, motivare. Noi tehnici. Cum să-ți seduci interlocutorii, cum să transmiți o idee, cum să-ți mobilizezi echipa
× Rezervă „Influență, persuasiune, motivare

  Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
  (Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)

  Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității, în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00, deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.

×
Recomandări:

Detalii:

De câte ori nu ne-am dorit, acasă ori la serviciu, să îi putem convinge pe cei din jur, să-i motivăm, să-i determinăm să ia decizii în favoarea noastră?

Este ceea ce Alex Mucchielli, renumit specialist în strategii de comunicare, își propune să ne învețe în această carte; și anume, arta de a „transmite“ o idee, de a influența, de a face astfel încât acțiunile și gândurile celorlalți să se îndrepte în direcția care ni se pare cea mai potrivită.

Numeroasele exemple pe care se sprijină, extrase din mediul educațional, din lumea companiilor, din mediul juridic, din viața de zi cu zi, ne ajută să înțelegem mai bine cum funcționează comunicarea. Prin prezentarea unor cazuri de escrocherie – cum au fost posibile „vânzarea“ Turnului Eiffel, comerțul cu pietre prețioase false sau invenția unui „combustibil-miracol“ pentru automobil –, descoperim procedeele comunicării de influență, dar și, la fel de important, cum să nu ne lăsăm manipulați.

Prin analiza situațiilor de seducție, de vânzare, de muncă aflăm cum să construim o relație de încredere, care sunt mecanismele profunde ale influenței, cum să procedăm pentru a schimba conduitele, tehnici concrete de intervenție care vor putea fi folosite cu succes atât în viața socială, cât și în cea profesională.
Stoc
Stoc În stoc
Preț
Preț 27.00 RON
Discount
Discount 25%
Preț final
Preț final 20.25 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N. 978-973-50-4613-2
×

Trebuie să fii autentificat pentru a scrie review-uri

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Golește coșul Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș