3511 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Idei cu lipici De ce unele idei supraviețuiesc, iar altele pier |  » Coperta | De ce unele idei prosperă în timp ce altele pier? Și cum creștem șansele ideilor care merită? În această carte, frații Heath dezvăluie anatomia ideilor care persistă și explică care sunt modalitățile de a le face și mai persistente, printre care aplicarea principiului scării umane, folosirea teoriei Velcro a memoriei și crearea lacunelor curiozității.
| Afișat de 17827 ori. |
| Preț raft: | 47.00 RON | |
Reducere: | 5% | Preț site: | 44.65 RON
* | |
Contact
|
Descriere
Care
idei au lipici?
Fie
că ești director general sau mamă cu normă întreagă, ai
diverse idei pe care vrei să le comunici: un nou produs ce urmează să apară pe
piață, o strategie pe care vrei să i-o vinzi șefului tău, valori pe care încerci să le insufli copiilor
tăi. Dar este dificil și chiar răutăcios
să schimbi felul în care gândesc și se
comportă oamenii.
În
această carte, vei afla care sunt cele 6 calități fundamentale ale unei idei care o vor face să persiste:
▶ Simplitatea: Cum
ajungi să prezinți esența unei idei fără s-o faci să sune stupid de simplu? Vezi
cum introduc comandanții militari
simplitatea în planurile de luptă p. 37.
▶ Caracterul neașteptat: Cum captezi atenția oamenilor și cum o păstrezi? Vezi
cum îi surprind directorii de la Nordstrom pe noii angajați cu adoptarea unor standarde înalte în serviciul cu clienții p. 95
▶ Caracterul
concret: Cum îi ajuți pe oameni să îți înțeleagă ideea și să și-o amintească mai
târziu? Vezi cum a reușit un profesor de școală generală să-și
lecuiască elevii de prejudecățile rasiale p.
142
▶ Credibilitatea:
Cum îi convingi pe oameni să creadă în ideea ta? Vezi ce fel de experiment au
pus la cale antrenorii de la NBA pentru a face cât mai palpabil pericolul
infestării cu HIV pentru jucători p. 204.
▶ Emoțiile: Cum îi faci pe oameni să le pese de ideea ta? Vezi
cum i-au convins autoritățile texane pe
tinerii șoferi să nu mai arunce gunoiul pe jos p. 244.
▶ Poveștile: Cum îi convingi pe oameni să se comporte în
concordanță cu ideea ta? Vezi
cum a ajuns campania publicitară a lui Jared pentru Subway să dea lovitura, în
ciuda opoziției oamenilor de
marketing de la Subway p. 271
CaracteristiciNumărul de pagini: 352Formatul în cm. (l x L): 13 x 20I.S.B.N.: 978-606-913-397-2Traducerea: Dana DobreTitlul original: Made to StickCoperta: cu clapete A apărut în: 2018-09 |
Fii primul care își spune opinia! |
 | Femei puternice Un ghid pentru femeile care doresc să trăiască o viață de succes |
|
 | Mindsight Noua știință a transformării personale |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|