3670 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Realitatea în afaceri |  » Coperta | Provocatoare,
extrem de folositoare și amuzantă, această carte vă va arăta de ce Guy Kawasaki
este atat de iubit de cititorii săi de pe tot Globul. | Afișat de 7561 ori. |
| Preț raft: | 49.00 RON | |
Reducere: | 30% | Preț site: | 34.30 RON
* | |
Contact
|
DescriereAntreprenor, venture capitalist, blogger si guru in afaceri, Guy Kawasaki a
abordat timp de mai bine de un sfert de secol, notiunea de afaceri, intr-o
maniera mai putin conventionala. Trendurile indoielnice, teoriile superficiale,
jargonul excentric, precum si neroziile evidente si neglijenta in afaceri, toate
aceastea, autorul le taxeaza cu ireverentiozitate si umor. Pe toti cei care
alearga cu frenezie dupa urmatoarea mare lovitura in afaceri doar pentru a se
izbi de un esec rasunator, Guy Kawasaki ii sfatuieste sa revina la realitate
Realitatea în afaceri.
Autorul a creat un ghid complet pentru
antreprenorii care doresc sa construiasca si sa administreze acele organizatii
extraordinare care trec testul timpului si care ignora cu succes toate
capriciile efemere ale business-urilor. Realitatea în afaceri este un
volum indispensabil in care autorul a strans, a adus la zi si a dezvoltat cele
mai bune articole aparute pe celebrul sau blog de business, in inimitabilul si
originalul sau stil cu care abordeaza lumea afacerilor.
CaracteristiciNumărul de pagini: 400Formatul în cm. (l x L): 16,5 x 23,5I.S.B.N.: 978-606-92057-7-8 A apărut în: 2010- |
Fii primul care își spune opinia! |
|
 | Vinde orice O metodă inovatoare prin care să faci vânzări, să-ți convingi clienții și să închei afaceri profitabile |
|
|
|
|
|
|
|
 | Organizează-te! Îmbunătățește-ți puterea de concentrare, capacitatea de organizare și productivitatea |
|
 | Cele mai noi 7 articole la colecția Business |  | |
|
|
|
|
 | Vinde orice O metodă inovatoare prin care să faci vânzări, să-ți convingi clienții și să închei afaceri profitabile |
|
|
|
|
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|