3552 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Vânzarea pe timp de criză |  » Coperta | Fiecare interacțiune pe care o avem cu altă ființă umană este o situație de vânzări! Cu cât înțelegem mai repede acest lucru, cu atât vom avea mai mult succes în viață... | Afișat de 17280 ori. |
 | Preț raft: | 39.90 RON | |
Reducere: | 15% | Preț site: | 33.91 RON
* |
Momentan indisponibil(ă)!
În prezent nu cunoaștem dacă și când acest produs va fi în stocul nostru.
Puteți însă să faceți precomandă și astfel veți fi anunțat(ă) atunci când acesta devine disponibil.
Pentru aceasta trebuie să fiți autentificat(ă).
| |
Contact
|
DescriereFiecare interacțiune pe care o avem cu altă ființă umană este o situație de vânzări!
Cu cât înțelegem mai repede acest lucru, cu atât vom avea mai mult succes în viață. Cred ca ar trebui sa fim cu totii, macar o perioada scurta in viata noastra, implicati in vanzari. Aceasta profesie te obliga sa comunici cu semenii tai. Te provoaca sa spui si sa faci tot ceea ce trebuie pentru a obtine rezultatul dorit. Este o lectie de viata in sine. Pana la urma, cu totii vindem ceva. Ne vindem in fiecare zi la serviciu fie ca lucram in vanzari sau nu. Cand ne cautam un nou loc de munca, vindem produsul pe care-l cunoastem cel mai bine; pe noi si cunostintele capatate de-a lungul timpului. Vindem prietenilor umorul si entuziasmul nostru. Ne vindem ca fiinte pline de dragoste familiei. Vindem vecinilor bunavointa si respectul nostru. Vindem copiilor nostri sau altora pe care-I putem influenta ideile si valorile.
Indiferent cum am ajuns in vanzari, multi dintre noi vom ramane in aceasta profesie pentru ca ne place sa ne ajutam semenii sa ia decizii de cumparare intelepte pentru ei si/sau companiile lor. Imi place sa compar domeniul vanzarilor cu cel medical. Intocmai ca si doctorii, avem misiunea sa analizam simptomele si sa facem, pe baza lor, recomandari care vor conduce la o buna stare de sanatate.
Simptomele la care ne referim sunt nevoile potentialilor clienti. Sanatatea lor este rezultatul direct al beneficiilor ofertei noastre. Si tot ca medici, suntem bine platiti pentru cunostintele, experienta si pregatirea noastra.
Ca sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara, foloseste:
*Exploatarea listei clientilor pentru a genera noi si noi potentiali clienti *Tehnicile inovative de finalizare, particularizare pentru bugete restranse *Reducerea rezistentelor prin tehnici psihologice de depasire a temerilor *Pastrarea si recompensarea clientilor astfel incat sa-ti ramana loiali pe viata *Atragerea clientilor concurentei prin 12 noi strategii special concepute pentru vremurile de criza
Cartea are meritul de a nu se opri la a reduce in atentie principiile de baza ale vanzarilor. Ofera in plus exact strategiile de care are nevoie orice om de vanzari ca sa supravietuiasca si chiar sa prospere in vremurile de criza.
CaracteristiciNumărul de pagini: 248I.S.B.N.: 9789738495876 A apărut în: 2014-10 |
Fii primul care își spune opinia! |
 | Cele mai bune lecții de leadership Idei excelente pentru imbunatatirea vietii tale personale si de afaceri de la cativa dintre cei mai buni oratori, traineri, consultanti si autori din lume |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|