Într-o lume a abundenței materiale, echilibrul dintre cerințele
profesiei și aptitudini se modifică dramatic. Mașinile iau locul
oamenilor, forța de muncă intelectuală se mută în țări precum India,
China și Filipine. Slujbele dispar, presiunea vieții crește, iar a
deține informații nu mai este de ajuns. Rigiditatea, analiza excesivă,
acumularea de cunoștințe devin, deja, caracteristici care denotă
inadaptarea.
Viitorul le aparține unor oameni diferiți, cu o gândire diferită:
artiști, inventatori, designeri, povestitori, pe scurt, persoane cu o
gândire holistică. Este momentul ca emisfera dreaptă să intre în
acțiune, ea fiind următoarea pe scara evoluției.
Era informațională, bazată pe o logică lineară, rămâne tot mai în urmă.
În față, se văd zorii Erei conceptuale, care se construiește cu
inventivitate și empatie, de oameni aflați în căutarea unui nou sens.
Care ar fi soluția, pentru a prospera în aceste vremuri? Adaptarea prin
creativitate și nonconformism, observarea legăturilor subtile dintre
lucruri, corelarea utilității cu o nouă semnificație. Daniel H. Pink vă
invită să acceptați provocarea și să pășiți cu îndrăzneală în viitorul
care este deja aici.
Cartea O minte cu totul nouă a fost declarată bestseller de către
publicațiile BusinessWeek, New York Times, Wall Street Journal și
Washington Post.
„O lectură optimistă și vioaie… Pentru cei care vor să-și pună la treabă
mușchiul creativității, cartea e plină de exerciții și recomandări.“
Harvard Business Review
„Pink a identificat mai multe căi pe care indivizii și societatea le pot
urma în viitor. Dacă are dreptate, trăim o nouă realitate. Probabil că
tot ce mai trebuie este ca oamenii și instituțiile să recunoască această
realitate, folosind instrumentele pe care le au deja. Iar pentru asta, e
nevoie de O minte cu totul nouă.“
The Miami Herald
Daniel H. Pink este autorul mai multor cărți despre afaceri, muncă și
comportament, dintre care unele au devenit bestseller New York Times.
Cărțile sale au fost traduse în 34 de limbi și s-au vândut în peste 2
milioane de exemplare în întreaga lume.
Articolele sale pe teme de afaceri și tehnologie apar în multe
publicații, printre care New York Times, Harvard Business Review, Fast
Company, Wired și The Sunday Telegraph. În mass-media, Daniel Pink face
analize despre tendințele în afaceri, fiind invitat în diverse emisiuni
ale unor rețele americane și internaționale precum CNN, CNBC, ABC și
NPR. De asemenea, Pink e gazdă și coproducător executiv al emisiunii
„Crowd Control“, dedicată comportamentului uman și difuzată pe National
Geographic Channel. În plus, el ține prelegeri pentru membrii unor
corporații, asociații și universități din toată lumea, despre
transformările economice și noul mediu de lucru.
Daniel Pink a absolvit Northwestern University și a finalizat doctoratul
în științe juridice la Yale Law School. De asemenea, a primit titluri
onorifice din partea Westfield State University, Ringling College of Art
și Pratt Institute. Trăiește în Washington, alături de soție și cei
trei copii.
Înainte de a începe să profeseze pe cont propriu (în urmă cu aproape
două decenii), Daniel Pink a deținut câteva funcții politice și
guvernamentale, inclusiv pe cea de principal scriitor de discursuri al
vicepreședintelui Al Gore, în perioada 1995–1997.
În 2013, Daniel Pink a fost inclus de către Thinkers50 în Top 15 al
celor mai importanți gânditori în domeniul afacerilor din întreaga lume.
Cititorii îi pot scrie pe adresa de e-mail: dhp@danpink.com. |