| Cuvânt înainte ... 9 Partea 1: Te deranjează clienții? ... 11  Introducere  Felul în care cuvintele schimbă mințile clienților ... 13 Capitolul 1 Ce cuvinte schimbă mințile clienților: Tiparele Profilului LAB ...  23 Partea a II-a: Cum să reacționezi la marea schimbare de atitudine a clientului ... 51  Capitolul 2 Dezvăluirea convingerilor organizației tale despre clienți ... 53 Capitolul 3 Descifrarea furiei clientului ... 61 Capitolul 4 Primești ceea ce premiezi ... 69 Partea a III-a: Fă afaceri așa cum vor clienții tăi ... 81  Capitolul 5 Creează-ți filosofia despre client pentru a vinde mai mult ... 83 Capitolul 6 Cuvinte care schimbă minți: Procesul de tranzacție cu clientul ... 95   Partea a IV-a: Abordarea clienților nemulțumiți și secretele pentru obținerea loialității clientului ... 109  Capitolul 7 Arta subtilă a comunicării cu clienții nemulțumiți ... 111 Capitolul 8 Tratează mai întâi emoția ... 117 Capitolul 9 Soluția dublă ... 133 Capitolul 10 De ce o scuză nu este niciodată de ajuns ... 143 Capttolul 11 Creează o imagine pozitivă în mintea clientului tău ... 149 Partea a V-a: Strategii de influențare avansate pentru transformarea comunicării și a comportamentului ... 155  Capitolul 12  Regulile s-au schimbat: comunicarea în masă ... 157 Capitolul 13  Recrutarea pentru relații pozitive ... 171 Capitolul 14  De la branding la comportament ... 189 Capitolul 15  Ce urmează? ... 199 Anexe 201  Anexa A  Fă-i pe cei din prima linie să intre în luptă ... 203 Anexa B Chestionarul Profilului LAB pentru client ... 215 Anexa C Scurtături pentru Limbajul de Influențare ... 217 Anexa D Aplicații practice ale Profilului LAB ... 221 |