BESTSELLERUL NUMARUL 1 NEW YORK TIMES 
	CUM V-ATI SIMTIT DUPA ULTIMA INTERACTIUNE PE CARE ATI AVUT-O CU O ALTA PERSOANA? 
	Poate 
persoana respectiva - sotul sau sotia dmneavoastra, cel mai bun prieten 
sau chiar un om necunoscut v-a umplut galeata facandu-va sa va simtiti 
mai bine si insuflandu-va o atitudine pozitiva? Sau, dimpotriva, acea 
persoana a luat cu cana din galeata dumneavoastra, lasandu-va prada unor
 sentimente negative pe care nu le-ati mai incercat de mult timp? 
	
  
	 
	Structurata pe baza unei idei metaforice simple, referitoare la o cana 
si la o galeata si fundamentata pe concluziile a 50 de ani de cercetari 
asidue, cartea ilustreaza modalitatea in care puteti mari ponderea 
momentelor pozitive din viata si de la locul de munca, micsorand 
totodata numarul momentelor negative. 
	 
	Debordand de descoperiri incitante, de strategii extrem de eficiente si
 istorisiri pasionante, aceasta carte va fi, cu siguranta, elementul de 
forta care va deterimina schimbari profunde si de durata in viata 
dumneavoastra, ea avand toate ”ingredientele” unei lucrari de referinta 
in domneiu. 
	”Cat de 
plina ti-e galeata? este pentru mine manualul emotiilor pozitive. 
Intr-un mod simplu, direct si pragmatic, cartea descrie cheia de bolta a
 unei vieti implinite profesional si personal: bucuria de a trai 
reflectata intr-o atitudine pozitiva fata de sine si de ceilalti. 
	Titlul 
cartii este destul de sugestiv� Cat de plina ti-e galeata? Cu siguranta 
ca am resimtit cu totii la un moment dat efectele confruntarilor 
personale sau doar ale unor replici rautacioase din partea colegilor sau
 prietenilor. Altadata, am simtit cum ne cresc aripi atunci cand cineva 
ne-a laudat, ne-a incurajat, sau pur si simplu ne-a vorbit frumos� 
Intotdeauna insa galeata personala s-a umplut sau dimpotriva s-a golit 
ca urmare a acestor experiente pozitive sau negative. 
	 
	Pentru mine, ca manager al Gallup Romania mesajul acestei carti este 
foarte clar: crearea unui loc de munca creativ, durabil, performant 
depinde si de felul in care relationarea cu/si dintre angajati conduce 
la cresterea sigurantei si a confortului emotional”. 
	Olga Deszo (Gallup Romania)  |