Adevăr Divin
divin.ro
▷ Dezvoltare personală ▷ Relații

Ghidul redactării în relații publice – era digitală

Autor(i):
Editura:
Colecția:
Colecția: Comunicare
Acest ghid atotcuprinzator ne ofera instructiuni la cheie pentru diferitele tipuri de texte scrise, acestea fiind sustinute cu exemple din viata reala si cu situatii ipotetice.
Ghidul redactării în relații publice – era digitală
× Rezervă „Ghidul redactării în relații publice – era digitală

  Stocurile se epuizează rapid, rezervă acest produs și hai la librăria Adevăr Divin din Brașov, Str. Zizinului, nr. 48, pentru a-l prelua personal.
  (Unele produse pot avea discount suplimentar în librărie.)

  Vei fi contactat(ă) telefonic de un reprezentant divin.ro pentru confirmarea disponibilității, în intervalul Luni-Vineri orele 9:00 - 17:00, deci te rugăm să introduci un număr de telefon corect și actual.

×
Recomandări:

Detalii:

Ghidul redactarii in relatii publice – era digitala propune o abordare simpla si practica a redactarii materialelor de PR, de la obisnuitele comunicate de presa, scrisori de pitch, biografii si alerte media, la discursuri mult mai complexe si sofisticate, propuneri de campanii media, raspunsuri la situatiile de criza, precum si scrierea publicatiilor interne. In plus aflam cum sa tinem pasul cu toate practicile nou aparute in PR, precum si cu viteza care caracterizeaza era digitala in care traim. Acest ghid atotcuprinzator ne ofera instructiuni la cheie pentru diferitele tipuri de texte scrise, acestea fiind sustinute cu exemple din viata reala si cu situatii ipotetice. Fiecare document in parte este analizat pentru ca cititorul sa inteleaga intregul proces al conceperii si scrierii unor astfel de documente. Explicatiile si conceptele prezentate de autori sunt usor de inteles, aratand cititorului ce anume trebuie sa evite si ce anume trebuie sa includa intr-un text de PR. Asa cum afirma si autorii Ghidului redactarii in PR, un specialist de succes trebuie sa detina abilitatea de a comunica idei, informatii si emotii, clar, concis, exact si credibil, trebuie sa poata scrie in mai multe stiluri, pe mai multe tonuri sau voci, pentru diferite tipuri de public. Bazându-se pe anii de experienta din interiorul unor companii renumite la nivel mondial si in agentiile de relatii publice, pe munca lor cu studentii si pe discutiile avute cu colegii din bransa, autorii ne pun la dispozitie toate secretele necesare pentru a darâma barierele de redactare si pentru a ne face mesajul auzit de catre un public cât mai larg.
Stoc
Stoc Limitat
Preț
Preț 29.00 RON
Discount
Discount 30%
Preț final
Preț final 20.30 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N. 978-973-88-5213-6
×

Trebuie să fii autentificat pentru a scrie review-uri

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Golește coșul Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș