Adevăr Divin
divin.ro
▷ Prosperitate și succes ▷ Succes

Cultura serviciilor superioare

Metoda confirmată prin care să vă încântați clienții, colegii și pe toți cei care vă ies în cale

Autor:
Autor: Ron Kaufman
Editura:
Editura: Publica
Prin intermediul unor studii de caz dinamice și a unor exemple de bună practică, veți afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume și cum puteți urma calea spre transformarea superioară a serviciilor...
Cultura serviciilor superioare. Metoda confirmată prin care să vă încântați clienții, colegii și pe toți cei care vă ies în cale

49.00 RON (Stoc 0)

Indisponibil

× Anunță-mă când „Cultura serviciilor superioare” e disponibil(ă)

• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea

×
Recomandări:

Detalii:

RON KAUFMAN ne poartă într-o călătorie în noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice și a unor exemple de bună practică, veți afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume și cum puteți urma calea spre transformarea superioară a serviciilor.

,,De-a lungul anilor, am asistat la schimbări profunde în atitudinile și acțiunile oamenilor și la îmbunătățiri semnificative ale performanței multor companii în domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile câștiguri în ceea ce privește reputația, cota de piață și profiturile. Organizațiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucură de un avantaj competitiv sustenabil, atrăgând clienți mai fideli și angajați mai talentați și mai motivați.”
♦ Ron Kaufman

Citiți această carte și aplicați pașii sugerați. Veți asista la transformarea culturii organizaționale din firma dumneavoastră și la schimbarea ireversibilă a perspectivei pe care o aveți asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregătiți-vă pentru o incursiune excepțională într-o lume total nouă.
♦ MARSHALL GOLDSMITH, autorul bestsellerului
What Got You Here Wonʼt Get YouThere

Lucrurile simple sunt de regula cheia pentru a obtine realizari importante. Dar cele mai simple lucruri sunt si cel mai greu de explicat. Ron Kaufman este cel mai energic si competent ghid pentru înțelegerea perfecta a ceea ce înseamnă sa livrezi excelenta in tot ceea ce faci.
♦ ORLANDO SZASZ - cofondator Renania, organizator
workshop The Secrets of Superior Service TM


Ron Kaufman ne dezvăluie în mod convingător motivul pentru care tipul adecvat de servicii vă poate transforma afacerea, oferind totodată un plan detaliat și ușor de urmat. Toți deținătorii funcției de CEO, toți managerii și angajații care furnizează servicii altora, nu numai că ar trebui să citească această carte, ci să o utilizeze ca referință permanentă.
♦ ADRIAN GOSTICK și CHESTER ELTON,
autorii bestsellerului
The Carrot Principle

O carte extraordinară! Mi-aș dori ca tehnologia să fi ajuns până acolo încât această carte să intre ca prin minune în mintea fiecărui lider din țara noastră și să fie subiect pe agenda ședințelor săptămânale. Mulțumim Ron Kaufman, pentru răbdarea cu care ne înveți cum să creăm servicii incredibile, despre care să vorbească până și competiția!
♦ ELENA CÃLIN – fondator Customer Focus Romania,
organizator The Secrets of Superior Service TMcu Ron Kaufman
Stoc
Stoc Stoc 0
Preț
Preț 49.00 RON
Discount
Discount 0%
Preț final
Preț final 49 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N. 978-606-8360-49-2
×

Trebuie să fii autentificat pentru a scrie review-uri

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Golește coșul Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș