Rețelele de socializare explicatePlatformele
 de socializare precum Facebook, Twitter, Pinterest, devin noua piață a 
orașului, unde se fac schimburi de știri, fotografii, clipuri video și 
evenimente personale de viață. Ele devin de asemenea locul preferat unde
 găsiți produse și răspunsuri la probleme. Cartea audio Rețelele de socializare explicate, de Mark W. Schaefer, este propusă de ACT și Politon tuturor celor care doresc sa aprofundeze cunoștințele în materie de marketing pe rețelele de socializare. Produsele preferate nu sunt doar branduri. Ele devin prietenii clienților, iar aceasta este ideea principală din spatele rolului rețelelor de socializare în combinația de marketing. Obiectivul
 principal al marketingului este acela de a ajunge la consumatori în 
acele momente care le influențează comportamentul de achiziționare. Se 
pare că rețelele de socializare sunt perfecte pentru acest rol: ele 
reprezintă singura formă de marketing care poate să-și atingă 
consumatorii în fiecare etapă a procesului de cumpărare, din momentul în
 care compară produsele și până în perioada de după achiziționare. Conexiunile cu publicul țintă + conținut semnificativ + asistență autentică = Beneficii de afaceri Clădirea
 deliberată, sistematică și continuă a rețelei relevante (publicul 
țintă) este esențială deoarece conținutul dumneavoastră nu vă va fi util
 dacă flacăra lui nu se răspândește în cadrul rețelei… și dincolo de ea.
 Cu cât o afacere are mai mulți urmăritori sau fani, cu atât sunt mai 
mulți oameni care vor vedea mesajul și care, probabil, îl vor distribui –
 și prin urmare, mai mulți oameni care vor acționa, probabil, pe baza 
acestuia. Conținutul are un rol atât
 de important ca motor economic al rețelelor de socializare, încât are 
propriul său capitol în audiobookul de față. Dacă rețelele de 
socializare ar fi fost un organism viu, conținutul ar fi fost aerul pe 
care l-ar fi respirat. Oamenii 
doresc să se conecteze cu companii și indivizi care-i vor ajuta să facă 
bani, să economisească bani, să se distreze mai mult și să trăiască o 
viață mai fericită. Autorul prezintă
 25 de beneficii tangibile, legitime, ne-financiare ale deținerii unui 
blog al companiei: SEO; consolidarea punctelor dumneavoastră de vedere; 
crearea unei baze de date cu răspunsuri; recompensarea angajaților; 
integrarea în marketing; refolosirea conținutului; umanizarea brandului 
dumneavoastră; semn de activitate; PR; preîntâmpinarea relațiilor de 
afaceri; implicarea clienților; rezolvarea problemelor; noi idei de 
dezvoltare de produse; vocea autorității; segmentarea pieței; 
identificarea promotorilor; legătura permanentă cu clienții; testarea 
ideilor; asamblarea capitolelor unei cărți; cercetare; realizarea de 
contacte profesionale; stabilirea de legături emoționale; validare 
socială; managementul de criză. Majoritatea
 consultanților sunt de părere că parametrii activității de bază cum ar 
fi numărul de postări, de urmăritori sau de tweet-uri sunt 
nesemnificativi, pentru că nu măsoară adevărata valoare de afaceri. Mark
 W. Schaefer abordează o perspectivă contrară. În lumea reală, nu numai 
că acești parametri contează, ci e posibil să fie chiar esențiali. Mark
 W. Schaefer: „Înainte de a scrie cartea m-am asigurat că ideile pe care
 vi le prezint au fost testate pe «câmpul de luptă». Am scris pe blog 
despre ele, am ținut discursuri despre ele, am experimentat cu ele și 
le-am predat pe larg unor directori într-un program de nivel masteral de
 la Universitatea Rutgers. Am perfecționat mesajul și prezentarea până 
într-un punct în care am știut că vor atinge ținta și vor face o reală 
diferență. Am văzut rezultatele iar și iar, și știu că ceea ce am 
prezentat în această carte funcționează.” Citiți mai multe informații despre actorul Răzvan Hîncu
 Răzvan Hîncu Răzvan Hîncu
 s-a născut pe 28 martie 1979. A absolvit în anul 2005 Facultatea de 
Arte a Universității „Hyperion”, la clasa profesorilor Eusebiu 
Ș;tefănescu și Rodica Mandache. Activitatea sa teatrală include roluri în
 piese puse în scenă pentru Teatrul Național București („Eduard al 
III-lea”, „Ivan Turbincă”, „Ziua perfectă”, etc.), Compania Civic Art 
(„Doi într-o barcă”, „Simion și alți eroi”, „Aniversarea și 
Necunoscutul”), Teatrul 7 („Lovitura”, „Viața de Cimitir”). Printre
 aparițiile în seriale de televiziune se numără producții precum „La 
Urgență”(TVR1), „Trăsniți în NATO”(Prima TV) sau „La Bloc”(Pro TV). De
 asemenea, a fost distribuit în diverse filme de scurt și lung metraj, 
printre care: „Edgar’s Curse”, „Domnișoara Christina”, „Restul e 
tăcere”, „Mafalda de Savoia”, „Arca lui Noe”, „Duminica pierzi sau 
câștigi”. Este un actor prezent și în producțiile de spoturi publicitare pentru radio și TV. ACT și Politon vă oferă următoarele cărți audio narate de Răzvan Hîncu: „Cele cinci secrete pe care trebuie să le descoperi înainte să mori”, de dr. John Izzo;„Principiile succesului”, de Jack Canfield;„Lansarea”, de Jeff Walker;„Fii coios”, de Larry Winget;„Un mesaj pentru Garcia”, de Elbert Hubbard;„SEO Pas cu pas”, de Caimin Jones;„Manifest pentru motivație”, de Brendon Burchard;„Cum să creezi afluență”, de Deepak Chopra;„Cele șapte legi spirituale”, de Deepak Chopra.„Go-giver”, de Bob Burg și John David Mann;„Rețelele de socializare explicate”, de Mark W. Schaefer. |