4352 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Manipularea prin publicitate |  » Coperta | Ochiul minții vede cel mai bine atunci când ochii rămân
închiși este mesajul pe care autorul dorește să îl transmită în cartea Manipularea
prin publicitate. | Afișat de 22545 ori. |
| Preț raft: | 14.70 RON | |
Reducere: | 17% | Preț site: | 12.20 RON
* | |
Contact
|
Descriere
Ochiul minții vede cel mai bine atunci când ochii rămân
închiși este mesajul pe care autorul dorește să îl transmită în cartea Manipularea
prin publicitate. Cu ochii deschiși vedem nu numai reclamele, dar suntem
agresați de atât de multe informații, la care se adaugă și cele pe care le
primim prin auz, miros, gust și simț tactil. Informația poate fi un factor
patogen care duce la apariția stresului informațional și a unor boli
psiho-somatice.
CaracteristiciNumărul de pagini: 192Formatul în cm. (l x L): 13 x 20I.S.B.N.: 978-973-0-13778-1 A apărut în: 2012- |
Fii primul care își spune opinia! |
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|