Fiecare interacțiune pe care o avem cu altă ființă umană este o situație de vânzări! Cu cât înțelegem mai repede acest lucru, cu atât vom avea mai mult succes în viață...
Vânzarea pe timp de criză
39.9033.92RON
(Stoc 0)
Indisponibil
×
Anunță-mă când „Vânzarea pe timp de criză” e disponibil(ă)
• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea
Fiecare interacțiune pe care o avem cu altă ființă umană este o situație de vânzări!
Cu cât înțelegem mai repede acest lucru, cu atât vom avea mai mult succes în viață. Cred ca ar trebui sa fim cu totii, macar o perioada scurta in viata noastra, implicati in vanzari. Aceasta profesie te obliga sa comunici cu semenii tai. Te provoaca sa spui si sa faci tot ceea ce trebuie pentru a obtine rezultatul dorit. Este o lectie de viata in sine. Pana la urma, cu totii vindem ceva. Ne “vindem“ in fiecare zi la serviciu – fie ca lucram in vanzari sau nu. Cand ne cautam un nou loc de munca, vindem produsul pe care-l cunoastem cel mai bine; pe noi si cunostintele capatate de-a lungul timpului. Vindem prietenilor umorul si entuziasmul nostru. Ne vindem ca fiinte pline de dragoste familiei. Vindem vecinilor bunavointa si respectul nostru. Vindem copiilor nostri sau altora pe care-I putem influenta ideile si valorile.
Indiferent cum am ajuns in vanzari, multi dintre noi vom ramane in aceasta profesie pentru ca ne place sa ne ajutam semenii sa ia decizii de cumparare intelepte pentru ei si/sau companiile lor. Imi place sa compar domeniul vanzarilor cu cel medical. Intocmai ca si doctorii, avem misiunea sa analizam simptomele si sa facem, pe baza lor, recomandari care vor conduce la o buna stare de sanatate.
Simptomele la care ne referim sunt nevoile potentialilor clienti. Sanatatea lor este rezultatul direct al beneficiilor ofertei noastre. Si tot ca medici, suntem bine platiti pentru cunostintele, experienta si pregatirea noastra.
Ca sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara, foloseste:
*Exploatarea listei clientilor pentru a genera noi si noi potentiali clienti *Tehnicile inovative de finalizare, particularizare pentru bugete restranse *Reducerea rezistentelor prin tehnici psihologice de depasire a temerilor *Pastrarea si recompensarea clientilor astfel incat sa-ti ramana loiali pe viata *Atragerea clientilor concurentei prin 12 noi strategii special concepute pentru vremurile de criza
Cartea are meritul de a nu se opri la a reduce in atentie principiile de baza ale vanzarilor. Ofera in plus exact strategiile de care are nevoie orice om de vanzari ca sa supravietuiasca si chiar sa prospere in vremurile de criza.
Cuprins:
Introducere 1. ce înseamnă, de fapt, o carieră în vânzări? Cauzele crizei • A vinde înseamnă a servi nevoile clienților •Dedicarea într-o carieră în vânzări • Să te călești pentru cariera în vânzări • Ce se întâmplă cu deontologia profesională pe timp de criză?2. cum te-ai defini ca specialist în vânzări? Stilul propriu de vânzare • însușirile unui profesionist de top în vânzări • Cum stai cu orgoliul? • Notorietatea la serviciu • Și dacă treci printr-o criză? • Schimbarea strategiei • întoarcerea la principiile de bază ale vânzărilor3. în ce etapă a ciclului se află firma ta acum? (și ce faci în acest sens) Ce faci când domeniul de activitate în care funcționeziprimește o lovitură? • Ce faci când te confrunți cu un ciclu dificil?4. înapoi la origini: De unde să începi? Câte etape are procesul tău de vânzare? • De ce ar vrea cineva să cumpere de la tine? • Cum să te faci plăcut? • Cum le câștigi încrederea? • Atunci când finalmente ești sigur că te ascultă, ce le spui? • Este momentul să-i convingi să ți se confeseze • Rezumă, rezumă și iar rezumă • Când simți că ești pregătit, începe5. începe prin a-ți pastra clienții existenți Ce să trimiți • Atunci când ai noutăți de transmis • Să faci mai mult decât prevede contractul sau fișa postului • Cum sa abordezi un client neglijat neintenționat • Contactul uman • Campaniile de fidelizare6. succesul sta in cunostinteCand compania ta da faliment sau face reduceri drastice de buget • Cand concurenta da faliment • Recomandari de la nonclienti • Tu pe care lista te regasesti • presa pozitiva • extinde-ti cercul7. Cum poți determina rapid daca un client este potrivit pentru tineUnde sa gasești clienți calificați • Convinge potențialii clienti sa vorbească • Efectele pozitive ale calificării eficiente • Produsul le va servi nevoile, dar sunt ei pregătiți să cumpere? • Este timpul sa-ți extinzi rețeaua de clienți • Califică Califică. Califică • Eliminarea obiecțiilor legate de preț8. Reducerea rezistenței la vanzare Cărămidă cu cărămidă • Decizii, decizii • De ce le e teama clienților?9. Atragerea clienților de la concurenți Anticipează obiecțiile concurenței • Când un client existent se gândește si migreze către concurență * Cum sa castigi clienți de Ia concurenți10. Cum îți ajuți clienții sa-si învinga temerile Când cei responsabili de luarea deciziilor amână • Prinde-ma, prinde-ma • Cât de multă încredere inspirăm? • încheieri pentru situații dificile11. Metode pentru reducerea costurilor cu menținerea unei imagini de succes Sugestii de strângere a curelei” pentru profesioniștii în vanzări • Masuri de reducere a cheltuielilor valabile pentru companii • Repartizarea veniturilor (sau economiilor)12. Vânzarea înseamnă serviciu in slujba oamenilor • Servirea propriilor nevoi • Anulează efectele negativismului • Instruiește te pentru succesReferințeDespre autor