Adevăr Divin
divin.ro
▷ Prosperitate și succes ▷ General

Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de muncă

Consolidarea organizațiilor prin încurajarea oamenilor

Autor(i):
Editura:
De ce sentimentul de a fi apreciat este atât de important într-un mediu de lucru? Pentru că fiecare dintre noi știe că ceea ce face c de folos. Fără sentimentul că sunt apreciați de către supervizori și colegi, angajații au impresia că sunt doar niște roboți sau bunuri de larg consum.
Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de muncă. Consolidarea organizațiilor prin încurajarea oamenilor

45.00 33.75 RON (Stoc 0)

× Anunță-mă când „Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de muncă” e disponibil(ă)

• Adresa de e-Mail la care dorești să primești notificarea

×
Recomandări:

Detalii:

Dacă nimeni nu remarcă dăruirea cu care îți faci treaba, entuziasmul tău tinde scadă în timp. Steven Covey, autor al bestellerului The 7 Habits of Highly Effective People, a fost atât de convins de nevoia oamenilor de a fi apreciați, încât afirma: „Alături de supraviețuirea fizică, cea mai mare nevoie a ființei umane este supraviețuirea psihică, nevoia de a fi înțeles, apreciat și de a ți se confirma valoarea." Atunci când indivizii nu se simt cu adevărat prețuiți și apreciați, rezultatele sunt predictibile: • Angajații se descurajează dacă simt că: „Există întotdeauna ceva mai mult de făcut și nimeni nu bagă de seamă sau nu este preocupat de contribuția pe care o aduc eu." • Angajații devin mai pesimiști în legătură cu munca lor, din cauza tot mai multelor bombăneli, nemulțumiri si bârfe.
• Întârzie mai mult (la începutul zilei, din pauze, după prânz) și numărul angajaților „bolnavi" crește. • Membrii echipei nu vor mai simți vreo legătură cu ceilalți și cu misiunea organizației (și, drept rezultat, va scădea implicarea angajaților).
• În cele din urmă, membrii echipei vor începe să se gândească să părăsească organizația, își vor căuta alt loc de muncă, iar fluctuația de personal va crește.

Un angajat a spus despre organizația sa:
„Excelăm când vine vorba să recunoaștem meritele întregii companii. Dar nu cred că suntem la fel de buni în a transmite asta la nivel individual." Un simplu „mulțumesc" nu va avea un impact prea mare și poate să dea greș, declanșând reacții cinice printre angajați. De vreme ce toți vrem să știm că suntem apreciați, vrem ca aprecierea să fie autentică, nu forțată.
Recunoașterea meritelor este în mare parte despre comportament. „Surprinde-i când fac ceea ce îți dorești să facă și recunoaște asta", spun cărțile. Aprecierea, dimpotrivă, nu doar se concentrează pe performanță, ci confirmă și valoarea angajatului ca persoană.
Recunoașterea meritelor este despre îmbunătățirea performanței și se concentrează pe ceea ce este bun pentru companie. Aprecierea pune accentul pe ceea ce este benefic și pentru companie și pentru indivizi.

Stoc
Stoc Stoc 0
Preț
Preț 45.00 RON
Discount
Discount 25%
Preț final
Preț final 33.75 RON
I.S.B.N.
I.S.B.N. 978-606-44-0867-9
×

Trebuie să fii autentificat pentru a scrie review-uri

×

Coșul de cumpărături

Titlul
Preț RON
-%
Redus RON
 
Subtotal
Șterge
produs(e) în coș, preț total:

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Golește coșul Finalizează
×

Adăugat în coș

Titlul
Preț
Redus
Preț final

Sugestie: Rotiți telefonul pentru a vedea mai multe detalii

Continuă cumpărăturile Vezi coș