4009 produse pe stoc
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
DescriereViața lângă un adolescent poate fi copleșitoare. Copilul de lângă dumneavoastră se poate transforma peste noapte într-un străin independent, cu gusturi și valori diferite de cele ale familiei din care face parte. Cultura populară în care trăiesc astăzi acești adolescenți este mai crudă, mai violentă, mai materialistă și mai sexualizată decât cea a părinților noștri. Unii părinți aleg să pună piciorul în prag și să-i pedepsească pentru orice abatere, oricât de neînsemnată, alții se resemnează și preferă să privească de pe margine, fără să se mai implice. Niciuna dintre aceste atitudini nu este însă de dorit.
Cum să-i asculți pe adolescenți și cum să te faci ascultat este un ghid incitant și extrem de practic, în care sunt abordate problemele complicate cu care se confruntă astăzi adolescenții și părinții lor, de la anturaj și pierdutul nopțiilor, până la sex, fumat și droguri. Adele Faber și Elaine Mazlish, fiecare mamă a trei copii, propun o strategie care să diminueze conflictul, să reducă frustrarea și să înlesnească o bună comunicare între părinți și adolescenți. Părinții sunt sfătuiți să ia măsuri fără să pedepsească; să-și manifeste furia fără să rănească; să discute despre sex și droguri fără să țină discursuri care să alieneze; să nu se impună comportamente fără ca mai întâi să asculte. CaracteristiciNumărul de pagini: 220Formatul în cm. (l x L): 13 x 20I.S.B.N.: 978-973-669-983-2Traducerea: Antoaneta OlteanuTitlul original: How to Talk So Teens Will Listen & Listen So Teens Will TalkEdiția: a 2-a A apărut în: 2010- |
Fii primul care își spune opinia! |
|
|
|
 | Bebe, hai la joacă! Idei de joacă, jucării și activități pentru bebelușui și toddleri de la 0 la 24 de luni |
|
 | Yummy! 300 de rețete pentru bebeluși și copii |
|
|
|
|
|
 | Inteligența pozitivă De ce doar 20% dintre oameni și echipe își ating adevăratul potențial și cum îl poți atinge tu pe al tău |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cele mai noi cărți ADEVĂR DIVIN
|
Noutăți pe site
|
Retipăriri
| |
|
 |
|
 |
|